Grafstukken laten samen stellen

Grafstukken

Wanneer een dierbare van jou overleden is, is het gebruikelijk om een grafstukken te laten maken. In een korte periode moet er dan ineens van alles geregeld worden. Een rouwstuk is er daar één van. Zo kan er een rouwboeket voor op de kist gemaakt worden. Deze wordt dan later op het graf gelegd. Voor de rouwboeketten kan jij goed terecht bij de winkel: Bloemhuis Max. Jij kan dit bedrijf telefonisch bellen bij een overlijden, om de bloemen te bestellen. Het is natuurlijk ook mogelijk om naar de winkel te gaan. Zelf vind ik het persoonlijke contact wat fijner.

Grafstukken

Lint met tekst

Op de grafstukken kan er ook een lint geplaatst te worden. Hierop kan een boodschap worden vermeld voor de overledene. Ook worden de namen erop gezet van de naaste familieleden, zo kunnen de nabestaanden zien van wie het rouwstuk afkomstig is. Via de website van deze winkel kan jij een paar voorbeelden zien van een aantal rouwstukken. De meest gekozen bloemen zijn de rozen en de witte lelies, maar jij mag natuurlijk altijd zelf een andere keuze maken. Er is ook een mogelijkheid om een arrangement voor in de kerk af te nemen. Kijk voor de mogelijkheden eens op de website van deze zaak.